O půlku klesl počet lidí, kteří upřednostňují sledování TV pořadů v televizi

Mujbiz.cz , 29. červen 2017 00:00 0 komentářů
Rubriky: Tech, Marketing, Life

Spotřebitelé stále častěji upřednostňují sledování televizních pořadů na zařízeních, jako jsou počítače, tablety nebo chytré mobilní telefony. Více než čtyři z deseti spotřebitelů (42 %) tvrdí, že se raději dívají na televizní pořady na notebooku nebo stolním počítači, v porovnání s 32 % v průzkumu z loňského roku. Třináct procent uvedlo, že dává přednost sledování pořadů na chytrých telefonech, v loňském průzkumu to bylo 10 %.

Tento trend trvá už čtvrtý rok. V roce 2014 výzkum zjistil, že téměř dvě třetiny (65 %) spotřebitelů pro sledování pořadů preferovalo TV přijímač. Nejnovější poznatky společnosti Accenture ukazují, že pouze jeden z pěti spotřebitelů (19 %) nyní upřednostňuje sledování sportovních zápasů v televizi, v porovnání s 38 % v předchozím roce.

Obzvláště strmý pokles sledování klasické televize za poslední rok byl zaznamenán v Indii. Procentní podíl se snížil o 78 %, ze 47 na 10 %. Ve Spojených státech se podíl propadl o 57 % (z 59 na 25 %) a ve Velké Británii se snížil o 55 % (z 56 na 25 %).

Zatímco lidé stále více upřednostňují sledování TV pořadů na počítačích, chytrý telefon se stává preferovaným zařízením pro sledování krátkých videoklipů. V nejnovějším průzkumu více než jedna třetina (41 %) respondentů říká, že se raději dívá na klipy ve svých mobilních zařízeních, což je podstatný vzestup oproti 28 % v loňském roce. Zatímco počet spotřebitelů, kteří krátké klipy raději sledují na počítačích, se snížil jen mírně - ze 47 na 44 % za poslední rok, počet těch, kteří je sledují v televizi, poklesl mnohem více - z 16 na pouhých 5 %.


Komentáře