Zprávičky

Výdaje na digitální reklamu vzrostly vloni o pětinu

Mujbiz.cz , 14. červenec 2017 00:00

Podle poslední zprávy z dílny Pricewaterhouse Coopers a Interactive Advertising Bureau nazvané Internet Advertising Revenue Report, vzrostly výdaje na digitální reklamu v roce 2016 ve srovnání s předchozím rokem o 22 % na 72,5 miliard dolarů. Poprvé v historii připadla více než polovina těchto výdajů na reklamu v mobilech, konkrétně 36,6 miliard dolarů (51 % z celkových výdajů).

Čtvrtina Čechů na dovolené reklamovala ubytování

Mujbiz.cz , 12. červenec 2017 00:00

Kvalitní ubytování je pro Čechy nejzásadnějším faktorem, podle kterého se rozhoduje při výběru letní dovolené téměř 60 % lidí, důležitá je pro ně také cena. Při volbě prázdninového bydlení postupují tuzemští zákazníci podobně jako při koupi nemovitosti – hlavní roli hrají fotografie a detailní popis ubikace.

Češi při cestování preferují Slovensko

Mujbiz.cz , 02. červenec 2017 00:00

Střední a východní Evropa se stala pro Čechy a další národy v regionu nejvyhledávanějším cílem jejich cest. Mezi tři nejoblíbenější destinace patří Slovensko, které navštívilo 68 % Čechů, a Chorvatsko spolu s Polskem, které je atraktivní pro 43 %, respektive 42 % cestovatelů, vyplývá z průzkumu GfK a PayPal.

O půlku klesl počet lidí, kteří upřednostňují sledování TV pořadů v televizi

Mujbiz.cz , 29. červen 2017 00:00

Spotřebitelé stále častěji upřednostňují sledování televizních pořadů na zařízeních, jako jsou počítače, tablety nebo chytré mobilní telefony. Více než čtyři z deseti spotřebitelů (42 %) tvrdí, že se raději dívají na televizní pořady na notebooku nebo stolním počítači, v porovnání s 32 % v průzkumu z loňského roku. Třináct procent uvedlo, že dává přednost sledování pořadů na chytrých telefonech, v loňském průzkumu to bylo 10 %.

S různými formami šikany na pracovišti má aktuálně zkušenost téměř pětina osob

Mujbiz.cz , 28. červen 2017 00:00

S některou z forem šikany na pracovišti má aktuálně zkušenost 19 procent osob starších 15 let. Problém mobbingu je záležitostí všech věkových i vzdělanostních skupin, nicméně častěji postihuje ženy a osoby ve středním věku. Šikana je vůči postiženým nejčastěji uplatňovaná ze strany jejich nadřízených.

Průzkum ABSL: Olomouc je strategickým místem pro investory z oblasti podnikových služeb

Mujbiz.cz , 26. červen 2017 00:00

Průzkum asociace ABSL ukazuje, že Olomouc sehraje klíčovou roli v rozvoji segmentu podnikových služeb v České republice. Důvodem je zejména strategická pozice města v centru Moravy, jeho vynikající dopravní spojení s významnými tuzemskými i mezinárodními obchodními centry, výborné zázemí v podobě 77 000 m2 kancelářských prostor, vysoce kvalifikovaná a vzdělaná pracovní síla a výrazně nižší náklady oproti hlavnímu městu.

Čtvrtina konverzí probíhá večer, nejúspěšnějším dnem je úterý

Mujbiz.cz , 25. červen 2017 10:00

Pravděpodobnost, že lidé kliknou na banner a zakoupí promované zboží, je mnohem vyšší během pracovního týdne. Nejvyšší míry konverzí je dosaženo v úterý a ve středu. Výsledky vyplývají z dat agregovaných z kampaní realizovaných společností RTB House. Nejvyšší nárůsty prodejů byly zaznamenány mezi 14:00 a 16:00 a poté v čase od 20:00 do 23:00.

Piráti umí založit firmu za jeden den

Mujbiz.cz , 23. červen 2017 00:00

Založit firmu za jediný den - Piráti přichází s reálnou vizí, kdy budou mít občané možnost založit obchodní společnost z domova za den. Aby dokázali, že to myslí vážně, vytvořili jako modelový příklad internetovou stránku urad.pirati.cz, kde si může prvních 10 zájemců zaregistrovat firmu přímo z domu.

Malé e-shopy ve 4 z 5 případů umí dodat zboží do druhého dne

Mujbiz.cz , 22. červen 2017 00:00

Malé a střední e-shopy šlapou na paty velkým konkurentům, až 80 % z nich zvládne dodat zboží od druhého dne. Jak vyplynulo z několika posledních výzkumů týkajících se e-commerce, již dávno neplatí, že nejlacinější = nejoblíbenější.

Češi dají před značkou e-shopu přednost nižší ceně

Mujbiz.cz , 20. červen 2017 00:00

Přestože jsou tři čtvrtiny lidí spokojeny se službami e-shopů, většina zákazníků není žádnému z nich věrná a je ochotna věnovat čas vyhledávání nejvýhodnější nabídky na více místech.

Strana 1 z 6 Další »