Cross Effect

Popis výrazu

Celým názvem Media Channel Cross Effects popisuje účinek kampaně realizované v jednom media typu na výsledky jiného media typu v kampani.

Například respondenti výzkumů zjišťujících účinnost rozhlasových kampaní často při dotazování zmiňují vizuální prvky známé z TV reklamy. TV reklama tedy pomáhá funkci rozhlasové reklamy a naopak rozhlas prodlužuje, rozšiřuje účinek TV kampaní.

RSS 

Zprávičky

Ocenění Randstad Award pro nejatraktivnějšího zaměstnavatele letos opět putuje do Škoda Auto

Mujbiz.cz , 18. June 2020 16:45

Nejatraktivnějším zaměstnavatelem na českém trhu se dle letošního průzkumu personálně poradenské age...

Více 0 komentářů

OKI nabízí zdarma samolepicí média a grafiku pro dodržování společenského odstupu

Mujbiz.cz , 26. May 2020 16:19

Společnost OKI poskytuje zdarma tisková média a grafické podklady v češtině na podporu obchodních fi...

Více 0 komentářů

Wavin v době pandemie vyrábí ochranné štíty

Mujbiz.cz , 06. May 2020 08:00

Společnost Wavin, přední světový výrobce plastových potrubních systémů, se zapojila do celosvětového...

Více 0 komentářů