Citroën Experience Roadshow 2025: C3 Aircross ovládl testovací jízdy napříč republikou

26. June 2025 17:27 0 komentářů

Dvanáct lokací, stovky testovacích jízd a obrovský zájem o novinky značky Citroën. Letošní ročník Citroën Experience Roadshow 2025 přinesl nejen silný prodejní impuls, ale i významné posílení vztahů se zákazníky. Hlavní hvězdou akce se stal dle očekávání nový C3 Aircross, který na sebe strhl hlavní pozornost návštěvníků. Zatímco na roadshow byl nejtestovanějším vozem, aktuálně je nepoptávanějším modelem celé produktové řady Citroën.

Nový C3 Aircross dorazil na český trh jen pár dní před startem roadshow, přirozeně se tak měl stát hlavním lákadlem akce. A toto očekávání bezezbytku naplnil! Zákazníci ocenili zejména jeho moderní design, komfortní a prostorný interiér C-Zen Lounge a odpružení Citroën Advanced Comfort. Ohlas vzbudila také komplexní nabídka pohonů:

  • Benzinový Turbo 100 k s manuální převodovkou
  • Hybridní 145 k s automatickou převodovkou
  • Plně elektrická varianta s výkonem 113 k – k dispozici se standardním i prodlouženým dojezdem.

Akce Citroën Experience Roadshow 2025 tak má velkou zásluhu na tom, že model C3 Aircross aktuálně zaujímá pozici nejvíce poptávaného modelu značky Citroën v ČR.

Během akce, která proběhla od 27. května do 13. června, absolvovalo minimálně jednu testovací jízdu 325 klientů. Nejen C3 Aircross, ale i další novinky – nový C4 a nový C3 – zaznamenaly vysoký zájem. V mnoha lokalitách byla kapacita testovacích jízd zcela vyčerpána, např. v Praze, Ostravě, Havířově a Novém Jičíně. Celkem bylo realizováno 522 zkušebních jízd. Vytíženost testovací flotily byla ve srovnání s loňským rokem o více než 20 % vyšší, což přineslo výrazný nárůst efektivity.

Citroën Experience Roadshow 2025 se stala ideální příležitostí pro dealery značky navázat osobní kontakt s potenciálními i stávajícími zákazníky. Všichni zúčastnění prodejci rozšířili testovací flotilu o další modely, čímž zvýšili atraktivitu akce. Odměnou jim bylo posílení jejich působení v daných regionech a navázání nových obchodních vztahů.

Úspěch podpořila i soutěž o zapůjčení vozu C3 Aircross, která se setkala s mimořádným zájmem. Dalšími výraznými přínosy byly 45% slevy na balíček Protect a výkupní bonusy, které klienti ocenili.

„Letošní roadshow jsme připravili v komornějším formátu než loni, ale přesto překonala naše očekávání. Zaznamenali jsme výrazně vyšší vytížení testovacích jízd a velmi pozitivní odezvu na novinky i akční nabídky. Ohlas měla i soutěž o zapůjčení vozu C3 Aircross. Výhercům, které jsme právě vylosovali, srdečně blahopřejeme,“ říká Lenka Martinová, marketingová ředitelka značky Citroën v ČR.


Komentáře