Vychází kniha, která vás naučí využívat sociální sítě ve svůj prospěch

Mujbiz.cz , 11. October 2019 15:54 0 komentářů
Rubriky: Tech, Marketing, Life, Rady
Vychází kniha, která vás naučí využívat sociální sítě ve svůj prospěch

V pátek 4. října vychází pod hlavičkou brněnského nakladatelství Jan Melvil Publishing knižní novinka autorek Elišky Vyhnánkové & Michelle Losekoot s názvem Jak na sítě - Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích.

Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – je možné tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás, jak prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a jak psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochopíte, koho a jak můžete na různých sítích oslovit, ovládnete potřebné strategie a naučíte se změřit, jak dobře vaše kampaň funguje. Jak na sítě však vedle mnoha dílčích postupů a příkladů přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: Naučí vás o sociálních sítích přemýšlet tak, abyste už žádné další návody nepotřebovali.

Potřebujete dát sítím řád a pojem strategie sociálních sítí vám zatím nic neříká? Případně je vaší nejčastější otázkou co tam proboha mám pořád dávat? Jak zjistíte, jestli vaše propagace funguje? Má vůbec smysl do sociálních sítí investovat peníze? A kolik? Ať už si podobné otázky kladou lidé sami za sebe, za svoji komunitu nebo firmu, sociální sítě jim mohou opravdu výrazně pomoci, když vědí, jak na to. Jak na sítě přináší krom jiného také důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci se stávajícími i potenciálními zákazníky, klienty či fanoušky.

Michelle a Elišce se podařilo vytvořit chytrou knihu, která nemá na českém (a troufáme si tvrdit, že ani na světovém) trhu obdoby. Navzdory rychlému vývoji v oblasti sítí je postavena nadčasově, čte se jedním dechem, baví a přitom jednoduše ilustruje kroky, které dovedou čtenáře k úspěchu. „Knihu jsme s Eliškou psaly dva roky a kromě našich rad jsou v ní i rady, tipy a postřehy od 50 nejlepších českých a slovenských marketérů,“ říká Michelle Losekoot a Eliška Vyhnánková k tomu dodává: „Kniha má také onlinovou verzi, která ji doplňuje s bohatými doplňkovými materiály v podobě pracovních listů, kontrolních seznamů a článků prohlubující témata v knize.“


Komentáře