Fanoušci si prý chtějí na stadionech objednávat občerstvení z mobilů

Organizátoři sportovních akcí a provozovatelé stadionů tak podle průzkumu společnosti Oracle mohou zvýšit své příjmy, zatím však těchto možností příliš nevyužívají.
Více než 40 % sportovních fanoušků si v uplynulém roce nakonec na stadionech neobjednalo jídlo nebo nápoje, protože je odradilo dlouhé čekání. Současným trendem je prý však spíše přidávání dalších videoprojekcí na stadiony a snaha poskytovat divákům zábavu ještě před začátkem vlastního utkání. Investice do technologií souvisejících s nabídkou jídla a nápojů ale nabízejí nejrychlejší návratnost investic. Mobilní technologie umožňují vylepšit objednávání, placení i uplatnění věrnostních programů.
Z výsledků nového průzkumu mj. vyplývá:
68 % návštěvníků sportovních akcí v USA a 60 % celosvětově by pravděpodobně nebo určitě využívalo objednávky, které by se daly uskutečnit bez toho, že by člověk musel vstávat ze sedadla.
Američtí fanoušci by v případě, že by čas potřebný na vyřízení objednávky poklesl o polovinu, byli za potraviny a nápoje ochotni utratit o 20 dolarů víc (nárůst typických výdajů o 43 %).
27 % amerických fanoušků a 14 % celosvětově využívá věrnostní programy, které nabízejí sportovní týmy nebo provozovatelé stadionů.