Reklama bez natáčení

21. May 2020 11:31 0 komentářů

Pražská kreativní produkce NICE!, která se specializuje na virtuální výrobu a VFX, připravila video spot, ve kterém v reakci na aktuální koronavirovou situaci predikuje, že trendem v reklamní produkci bude „virtuální natáčení“ v CGI, které může být alternativou drahému „klasickému natáčení“.

„Ve videu se snažíme ukázat, jak pandemie koronaviru změnila práci v reklamě. Tím, že nejsme jen produkce, která je odkázána na pouhé natáčení, ale umíme udělat spoustu věcí přímo v počítači bez nutnosti drahého natáčení, tak toto vnímáme jako velkou výhodu. Umíme reklamu vymyslet a virtuálně natočit,” říká Jan Pažin, Head of Production v NICE!, a dodává: „Reklamní byznys se radikálně změní. Můžete čekat na to, co přijde. Ostatně... to vaše konkurence zrovna teď dělá. Nebo začnete pracovat na tom, aby vaše značka byla právě teď vidět. Nejde jen o nastalou situaci, my prostě věříme v trend, kdy se bude čím dál tím více využívat 3D a CGI. Klientům umíme postavit epický reklamní spot, 3D animaci, online video nebo produktový bumper kompletně v CGI. Od prvního nákresu po finální render, aniž by jeden z nás musel vstát od počítače.“


Komentáře

RSS 

Zprávičky

SAP nabízí grant na digitální vzdělávání i letos

Mujbiz.cz , 17. July 2020 00:00

Letošní ročník tradiční vzdělávací iniciativy Meet and Code, díky níž se po celé Evropě každoročně k...

Více 0 komentářů

Ocenění Randstad Award pro nejatraktivnějšího zaměstnavatele letos opět putuje do Škoda Auto

Mujbiz.cz , 18. June 2020 16:45

Nejatraktivnějším zaměstnavatelem na českém trhu se dle letošního průzkumu personálně poradenské age...

Více 0 komentářů

OKI nabízí zdarma samolepicí média a grafiku pro dodržování společenského odstupu

Mujbiz.cz , 26. May 2020 16:19

Společnost OKI poskytuje zdarma tisková média a grafické podklady v češtině na podporu obchodních fi...

Více 0 komentářů