Virální marketing

Popis výrazu

Podstatou virálního marketingu je šíření určitého sdělení samotnými zákazníky. Pokud se podaří zakomponovat produkt do sdělení, které je zajímavé, tabu, šokující, vtipné, aktuální, lehce erotické či jinak podněcuje pozornost, lze takto zasáhnout významný vzorek populace v rekordně krátkém čase. Vynikajícími nástroji pro virální marketing jsou e-mail, chat, diskuzní fóra a nově Facebook.

RSS 

Zprávičky

Ocenění Randstad Award pro nejatraktivnějšího zaměstnavatele letos opět putuje do Škoda Auto

Mujbiz.cz , 18. June 2020 16:45

Nejatraktivnějším zaměstnavatelem na českém trhu se dle letošního průzkumu personálně poradenské age...

Více 0 komentářů

OKI nabízí zdarma samolepicí média a grafiku pro dodržování společenského odstupu

Mujbiz.cz , 26. May 2020 16:19

Společnost OKI poskytuje zdarma tisková média a grafické podklady v češtině na podporu obchodních fi...

Více 0 komentářů

Wavin v době pandemie vyrábí ochranné štíty

Mujbiz.cz , 06. May 2020 08:00

Společnost Wavin, přední světový výrobce plastových potrubních systémů, se zapojila do celosvětového...

Více 0 komentářů