Tag on

Popis výrazu

Přílepek ke spotu.

Obvykle se na konec TV spotu přidává pět až deset sekund, které komunikují nebo opakují (a tak zvýrazňují) akční nabídku, promo akci, novou příchuť, větší balení nebo třeba partnerství s charitativním projektem.

Účelem je obvykle spojit tematickou komunikaci značky s taktickou komunikací (někdy přímo hard sell).

RSS 

Zprávičky

Mzdy i nové pracovní pozice v podnikových službách rostly dvojciferným tempem

Mujbiz.cz , 14. February 2020 11:00

Největší poptávka je v oboru podnikových služeb po IT a finančních expertech. Chybí zejména uchazeči...

Více 0 komentářů

Počet balíků se před Vánocemi více než zdvojnásobí a špička bude mezi 9. a 15. prosincem

Mujbiz.cz , 28. November 2019 14:43

Nezávislá služba Balikobot.cz, která pomáhá firmám agregovat přepravní služby a zefektivnit systém e...

Více 0 komentářů

Češi na sociálních sítích

Mujbiz.cz , 22. November 2019 12:37

Počátkem října vyplnila mezeru na pultech knihkupectví žhavá knižní novinka Jak na sítě - Ovládněte ...

Více 0 komentářů