Tag on

Popis výrazu

Přílepek ke spotu.

Obvykle se na konec TV spotu přidává pět až deset sekund, které komunikují nebo opakují (a tak zvýrazňují) akční nabídku, promo akci, novou příchuť, větší balení nebo třeba partnerství s charitativním projektem.

Účelem je obvykle spojit tematickou komunikaci značky s taktickou komunikací (někdy přímo hard sell).

RSS 

Zprávičky

Červnové výsledky průmyslu, stavebnictví a zahraničního obchodu

Mujbiz.cz , 07. August 2019 04:00

Průmyslová produkce se v červnu meziročně snížila o 3,8 %, ve srovnání s květnem byla nižší o 2,8 %....

Více 0 komentářů

Inspektoři ČOI na Karlovarsku zajistili 6500 kusů padělků

Mujbiz.cz , 06. August 2019 16:22

Česká obchodní inspekce Plzeňského a Karlovarského kraje zajistila na tržnicích v Potůčkách a Chebu ...

Více 0 komentářů

Panenka Máša je nebezpečná

Mujbiz.cz , 05. August 2019 04:00

Česká obchodní inspekce zjistila, že na trhu v ČR je hračka - panenka, která je spotřebiteli nabízen...

Více 0 komentářů