I-Layer

Popis výrazu

I-Layer patří k dalšímu formátu internetové reklamy. V tomto případě je banner složen ze dvou vrstev.

1) základního banneru, který je menší a je umístěn na stránce fixně

2) většího banneru či vrstvy animace, která se rozbaluje automaticky nebo najetím myší (tzv. mouseover).

Fotmát je omezen:

1) po načtení stránky se jednomu uživateli automaticky otevř určitý limitovaný počet za den/týden

2) pak již jen po najetí myší na základní banner

3) animace mimo základní banner je omezena zpravidla 5 sekundami a musí obsahovat křížek na zavření.

RSS 

Zprávičky

Ocenění Randstad Award pro nejatraktivnějšího zaměstnavatele letos opět putuje do Škoda Auto

Mujbiz.cz , 18. June 2020 16:45

Nejatraktivnějším zaměstnavatelem na českém trhu se dle letošního průzkumu personálně poradenské age...

Více 0 komentářů

OKI nabízí zdarma samolepicí média a grafiku pro dodržování společenského odstupu

Mujbiz.cz , 26. May 2020 16:19

Společnost OKI poskytuje zdarma tisková média a grafické podklady v češtině na podporu obchodních fi...

Více 0 komentářů

Wavin v době pandemie vyrábí ochranné štíty

Mujbiz.cz , 06. May 2020 08:00

Společnost Wavin, přední světový výrobce plastových potrubních systémů, se zapojila do celosvětového...

Více 0 komentářů