Hlavní vysílací čas

Popis výrazu

Hlavní vysílací čas tzv. Prime Time je vysílací čas během dne, kdy má médium nejvyšší sledovanost. Z hlediska reklamy je nejžádanější částí dne u konkrétních médií.

Pro televizní vysílání je prime-time v jiný čas, než pro rozhlas. Pro TV je to večer ve cca 18:00 - 23:00, zatímco pro rozhlas v cca 6:00 - 9:00 dopoledne.

Vysilání reklamy v době hlavního vysílacího času je sice nejsledovanější, ale zároveň i nejdražší.

RSS 

Zprávičky

Počet balíků se před Vánocemi více než zdvojnásobí a špička bude mezi 9. a 15. prosincem

Mujbiz.cz , 28. November 2019 14:43

Nezávislá služba Balikobot.cz, která pomáhá firmám agregovat přepravní služby a zefektivnit systém e...

Více 0 komentářů

Češi na sociálních sítích

Mujbiz.cz , 22. November 2019 12:37

Počátkem října vyplnila mezeru na pultech knihkupectví žhavá knižní novinka Jak na sítě - Ovládněte ...

Více 0 komentářů

Servisní a inovační centra v Brně zaměstnávají už 22 000 lidí a plánují další růst

Mujbiz.cz , 14. November 2019 13:00

Výsledky průzkumu trhu podnikových služeb v Brně představila na své výroční konferenci asociace ABSL...

Více 0 komentářů