CRM

Popis výrazu

Customer relationship management je soubor nástrojů, které jsou určeny k udržování a posilování vztahů se stávajícími zákazníky. Shromažďuje a zpracovává informace o zákaznících. V současnosti je vnímaný jako nadstavba přímého marketingu. Znaky CRM jsou dlouhodobost, systematičnost, práce s rozsáhlými soubory dat a propojování různých nástrojů marketingové komunikace. Typickým produktem CRM jsou např. loyalty programy, které jsou zaměřeny na vytváření dlouhodobého vztahu mezi klientem a značkou (loajalitu).

RSS 

Zprávičky

Česká ekonomika vzrostla mezičtvrtletně o 0,6 %

Mujbiz.cz , 06. June 2019 03:00

Podle zpřesněného odhadu vzrostl hrubý domácí produkt v 1. čtvrtletí mezičtvrtletně o 0,6 % a mezi...

Více 0 komentářů

Důvěra v ekonomiku se mezi podnikateli snížila

Mujbiz.cz , 04. June 2019 06:00

Souhrnný indikátor důvěry meziměsíčně poklesl o 1,4 bodu na 95,7 bodu. Pokles důvěry zaznamenal Česk...

Více 0 komentářů

ČOI na tržnici Hatě objevila padělky za více než 18 milionů Kč

Mujbiz.cz , 02. June 2019 05:00

Česká obchodní inspekce Jihomoravského a Zlínského kraje zajistila v rámci mimořádné kontrolní akce ...

Více 0 komentářů