CRM

Popis výrazu

Customer relationship management je soubor nástrojů, které jsou určeny k udržování a posilování vztahů se stávajícími zákazníky. Shromažďuje a zpracovává informace o zákaznících. V současnosti je vnímaný jako nadstavba přímého marketingu. Znaky CRM jsou dlouhodobost, systematičnost, práce s rozsáhlými soubory dat a propojování různých nástrojů marketingové komunikace. Typickým produktem CRM jsou např. loyalty programy, které jsou zaměřeny na vytváření dlouhodobého vztahu mezi klientem a značkou (loajalitu).

RSS 

Zprávičky

ČOI provedla mimořádnou kontrolní akci v Rychnově nad Kněžnou

Mujbiz.cz , 07. prosinec 2018 03:00

Česká obchodní inspekce Královéhradeckého a Pardubického kraje uskutečnila mimořádnou kontrolní akci...

Více 0 komentářů

29 procent Čechů využívá své chytré telefony a tablety k mobilní platbě

Mujbiz.cz , 06. prosinec 2018 06:00

Čeští spotřebitelé již velmi intenzivně využívají svá mobilní zařízení (chytrý telefon, tablet) v rá...

Více 0 komentářů

Meziroční růst cen mírně zpomalil, meziměsíčně inflace vzrostla

Mujbiz.cz , 05. prosinec 2018 09:57

Spotřebitelské ceny vzrostly v říjnu oproti září o 0,4 %. Tento vývoj ovlivnilo zvýšení cen ve větši...

Více 0 komentářů