CRM

Popis výrazu

Customer relationship management je soubor nástrojů, které jsou určeny k udržování a posilování vztahů se stávajícími zákazníky. Shromažďuje a zpracovává informace o zákaznících. V současnosti je vnímaný jako nadstavba přímého marketingu. Znaky CRM jsou dlouhodobost, systematičnost, práce s rozsáhlými soubory dat a propojování různých nástrojů marketingové komunikace. Typickým produktem CRM jsou např. loyalty programy, které jsou zaměřeny na vytváření dlouhodobého vztahu mezi klientem a značkou (loajalitu).

RSS 

Zprávičky

Míra úspor domácností se zvýšila

Mujbiz.cz , 22. říjen 2018 09:00

Podle sezónně očištěných údajů úhrn peněžních a nepeněžních příjmů domácností proti předchozímu čtvr...

Více 0 komentářů

Kontrolní akce ve Zlíně odhalila nelegální zaměstnance

Mujbiz.cz , 20. říjen 2018 08:00

Dne 2. 10. 2018 byla zahájena inspektory Oblastního inspektorátu práce pro Jihomoravský a Zlínský kr...

Více 0 komentářů

Stoupla ekonomická aktivita žen

Mujbiz.cz , 18. říjen 2018 10:00

Míra zaměstnanosti 15–64letých (podíl zaměstnaných k populaci v této věkové skupině) očištěná od sez...

Více 0 komentářů