CRM

Popis výrazu

Customer relationship management je soubor nástrojů, které jsou určeny k udržování a posilování vztahů se stávajícími zákazníky. Shromažďuje a zpracovává informace o zákaznících. V současnosti je vnímaný jako nadstavba přímého marketingu. Znaky CRM jsou dlouhodobost, systematičnost, práce s rozsáhlými soubory dat a propojování různých nástrojů marketingové komunikace. Typickým produktem CRM jsou např. loyalty programy, které jsou zaměřeny na vytváření dlouhodobého vztahu mezi klientem a značkou (loajalitu).

RSS 

Zprávičky

Ceny vývozu a dovozu se v roce 2018 snížily

Mujbiz.cz , 18. únor 2019 09:00

Ceny vývozu i dovozu ve 4. čtvrtletí 2018 proti 3. čtvrtletí 2018 vzrostly, směnné relace byly pozit...

Více 0 komentářů

HDP v roce 2018 vzrostl o 3,0 %

Mujbiz.cz , 16. únor 2019 12:00

Hrubý domácí produkt vzrostl v roce 2018 podle předběžného odhadu o 3,0 %. Ve 4. čtvrtletí HDP mezič...

Více 0 komentářů

Spotřebitelské ceny meziročně vzrostly

Mujbiz.cz , 15. únor 2019 04:00

Spotřebitelské ceny vzrostly v lednu proti prosinci o 1,0 %. Tento vývoj ovlivnilo zejména zvýšení c...

Více 0 komentářů