Ambush marketing (parazitování)

Popis výrazu

Ambush marketing je označení pro škodný, příživnický až neférový marketing. Vyskytuje se tam, kde se podnikající subjekt pomocí reklamy identifikuje se sportovní akcí, která má jednoho nebo více oficiálních sponzorů. Oficiální sponzoři si zaplatili práva na reklamu, zatímco ti "provozovatelé" ambush marketing tato práva nemají.

Známým případem ambush marketingu v ČR je reklamní kampaň Budvaru v souvislosti se zimní olympiádou v roce 2006.

RSS 

Zprávičky

Chuť Čechů měnit zaměstnání roste

Mujbiz.cz , 22. září 2018 06:00

Z nejnovějšího globálního průzkumu Workmonitor personálně poradenské společnosti Randstad vyplynulo,...

Více 0 komentářů

Utonulých je méně než v předchozích letech

Mujbiz.cz , 20. září 2018 06:00

Vloni se utopilo 181 Čechů, stejně jako o rok dříve. Za uplynulých deset let se jedná o nejnižší hod...

Více 0 komentářů

Poctivost prodejců se ztratila v Krušných horách

Mujbiz.cz , 18. září 2018 05:00

Česká obchodní inspekce Ústeckého a Libereckého kraje provedla mimořádnou kontrolní akci zaměřenou n...

Více 0 komentářů