Ambush marketing (parazitování)

Popis výrazu

Ambush marketing je označení pro škodný, příživnický až neférový marketing. Vyskytuje se tam, kde se podnikající subjekt pomocí reklamy identifikuje se sportovní akcí, která má jednoho nebo více oficiálních sponzorů. Oficiální sponzoři si zaplatili práva na reklamu, zatímco ti "provozovatelé" ambush marketing tato práva nemají.

Známým případem ambush marketingu v ČR je reklamní kampaň Budvaru v souvislosti se zimní olympiádou v roce 2006.

RSS 

Zprávičky

Posun velikonočních nákupů ovlivnil tržby za potraviny

Mujbiz.cz , 13. červen 2018 05:00

Maloobchodní tržby se v dubnu meziročně zvýšily o 5,6 %, po očištění o kalendářní vlivy vzrostly o 5...

Více 0 komentářů

V rámci péče o zdraví nejvíc utrácíme za léky

Mujbiz.cz , 12. červen 2018 05:00

České domácnosti podle aktuálních statistických dat vydaly za zdravotní péči celkem 51,2 miliardy ko...

Více 0 komentářů

Padělky za téměř 1 milión korun zabavila ČOI na tržnici ve Vyšším Brodě

Mujbiz.cz , 11. červen 2018 09:00

Česká obchodní inspekce pravidelně kontroluje prodej zboží, které prodejci nabízí na tržnicích. V ně...

Více 0 komentářů