Ambush marketing (parazitování)

Popis výrazu

Ambush marketing je označení pro škodný, příživnický až neférový marketing. Vyskytuje se tam, kde se podnikající subjekt pomocí reklamy identifikuje se sportovní akcí, která má jednoho nebo více oficiálních sponzorů. Oficiální sponzoři si zaplatili práva na reklamu, zatímco ti "provozovatelé" ambush marketing tato práva nemají.

Známým případem ambush marketingu v ČR je reklamní kampaň Budvaru v souvislosti se zimní olympiádou v roce 2006.

RSS 

Zprávičky

ČOI provedla mimořádnou kontrolní akci v Rychnově nad Kněžnou

Mujbiz.cz , 07. prosinec 2018 03:00

Česká obchodní inspekce Královéhradeckého a Pardubického kraje uskutečnila mimořádnou kontrolní akci...

Více 0 komentářů

29 procent Čechů využívá své chytré telefony a tablety k mobilní platbě

Mujbiz.cz , 06. prosinec 2018 06:00

Čeští spotřebitelé již velmi intenzivně využívají svá mobilní zařízení (chytrý telefon, tablet) v rá...

Více 0 komentářů

Meziroční růst cen mírně zpomalil, meziměsíčně inflace vzrostla

Mujbiz.cz , 05. prosinec 2018 09:57

Spotřebitelské ceny vzrostly v říjnu oproti září o 0,4 %. Tento vývoj ovlivnilo zvýšení cen ve větši...

Více 0 komentářů